Strona główna

 Kontakt  Pomoc
Szybkie zamówienie (krok 1)
 
 

Netlook.pl Webhosting: Biuro Obsługi Klienta oraz numery telefonów kontaktowych

 

Strona główna

 

Oferty promocyjne

 

Aktualności

 

Hosting i serwery

 

   Serwery wirtualne

 

   Konta Dedykowane

 

   Konta VDS

 

   Root serwery

 

   Opcje dodatkowe

 

Rejestracja domen

 

Certyfikaty SSL

 

Wsparcie techniczne

 

   Konfiguracja usług

 

   Obsługa domen

 

 

Rozliczenia i płatności

 

Kontakt z obsługą

 

   Adresy i telefony

 

   Infolinia BOK

 

   Informacje o firmie

 

   Centrum Danych

 

   Pomoc on-line

 

Aspekty prawne

 

 

 

 

 

 
Czasami nawet w przypadku usług internetowych, istnieje konieczność spotkania się z doradcą obsługi Klienta w Biurze firmy. PROSCAPE - netlook.pl jest usługodawcą hostingowym, który świadczy swoje usługi już od ponad 10 lat. Przez ten czas nasi Klienci docenili fakt, że oprócz kontaktu on-line, zawsze mogą przyjść do naszego Biura Obsługi Klienta w Poznaniu i porozmawiać o swoich usługach lub zasięgnąć porady w sprawie zamawianych usług.

 

Nasi pracownicy czekają na Państwa codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 8-18.

 


 

Biuro Obsługi Klienta oraz adres korespondencyjny

 

PROSCAPE - netlook.pl

ul. Kopanina 28/32 (Bud. A, II piętro)

60-105 Poznań

 

Infolinia handlowa, pomoc techniczna: 801 000 859, 918 812 192

 

Biuro Firmy PROSCAPE - centrala: 801 000 859, 918 812 192, Faks: 91 881 21 93

 

E-mail: , WWW: http://www.netlook.pl

 

Dane rejestrowe firmy / Podmiot odpowiedzialny:

 

PROSCAPE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,

ul. Kopanina 28/32, 60-105 Poznań,

NIP: 7792470422, Regon: 368274985

KRS 0000694388 (Sąd Rejonowy Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS)

Kapitał zakładowy: 5.000 zł

 

Numer rachunku bankowego:

 

PKO Bank Polski S.A,

55 1440 1143 0000 0000 0331 2186

 

Przelewy z zagranicy: IBAN PL55144011430000000003312186, SWIFT: BPKOPLPW

 


 

Infolinia Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta dostępna jest w godz. 8-18 od poniedziałku do piątku. Poza tymi godzinami prosimy o przesyłanie Państwa pytań na adres poczty elektronicznej .

Wszystkie serwery są monitorowane i sprawdzane przez wyspecjalizowanych administratorów. Prowadzimy stały nadzór nad bezpieczeństwem Państwa stron internetowych.

Kontakt (Pn.-Pt. 8:00-18:00.): https://CentrumPomocyTechnicznej.pl (wymagane zalogowanie)

 


 

Baza wiedzy na temat produktów http://pomoc.netlook.pl

Informacje o zmianach w konfiguracji usług http://konfiguracje.netlook.pl

Centrum Pomocy Technicznej https://CentrumPomocyTechnicznej.pl

 

 
 

Infolinia: 0801 000 859 • e-mail:

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2003-2017 PROSCAPE Netlook.pl Hosting