Strona główna

 Kontakt  Pomoc
Szybkie zamówienie (krok 1)
 
 

Wsparcie techniczne: Ogólne informacje na temat pomocy technicznej

 

Strona główna

 

Oferty promocyjne

 

Aktualności

 

Hosting i serwery

 

   Serwery wirtualne

 

   Konta Dedykowane

 

   Konta VDS

 

   Root serwery

 

   Opcje dodatkowe

 

Rejestracja domen

 

Certyfikaty SSL

 

Wsparcie techniczne

 

   Konfiguracja usług

 

   Obsługa domen

 

   Czat z doradcą

 

Rozliczenia i płatności

 

Kontakt z obsługą

 

   Adresy i telefony

 

   Infolinia BOK

 

   Informacje o firmie

 

   Centrum Danych

 

   Pomoc on-line

 

Aspekty prawne

 

 

 

 

 

Podczas korzystania z usług internetowych bardzo ważna dla użytkowników jest pomoc techniczna udzielana przez wyszkoloną obsługę firmy hostingowej. Wychodząc na przeciw swoim użytkownikom, PROSCAPE - netlook.pl świadczy usługi wsparcia technicznego Pn.-Pt. 8:00-18:00. Pomoc techniczna oraz stały nadzór nad świadczonymi usługami realizowane są on-line przez wykwalifikowaną kadrę techników, których jedynym zadaniem jest utrzymywania jak najwyższej jakości świadczonych usług.

 


 

Kontakt przez e-mail (POMOC Pn.-Pt. 8:00-18:00)

- Biuro Obsługi Klienta (informacje, pomoc techniczna)

 

- Zgłaszanie nadużyć dotyczących kont i serwerów użytkowników

 

Formularz kontaktowy - kliknij tutaj aby wysłać wiadomość

 


 

Centrum Pomocy Technicznej https://CentrumPomocyTechnicznej.pl  (POMOC Pn.-Pt. 8:00-18:00)

 

Pomoc udzielana przez Centrum Pomocy Technicznej jest bezpłatna, nasi pracownicy dostępni są do Państwa dyspozycji całą dobę. W każdym przypadku wystarczy zalogować się przy użyciu unikalnego loginu i hasła przydzielanych przy aktywacji usługi i wysłać do nas elektroniczne zgłoszenie.

 

Kiedy korzystać z Centrum Pomocy Technicznej?

 

- kiedy chcesz zamówić dodatkową usługę dla swojego serwera WWW

- kiedy chcesz ustawić na swoim serwerze nowe domeny

- kiedy masz problem z konfiguracją swojego serwera i nie umiesz sobie z nim poradzić

- kiedy nie możesz zdiagnozować przyczyny niedostępności swojego konta w Internecie

 

Jakie informacje należy podać w zgłoszeniu problemowym?

 

- pełne dane dotyczące komunikatu błędu

- nazwę i rodzaj oprogramowania w którym błąd się pojawia

- numer IP z którego następuje połączenie z serwerem (można go sprawdzić na stronie http://ip.netlook.pl)

- orientacyjny czas występowania problemu.

 

Co zrobić gdy nie pamiętam swoich danych logowania do CentrumPomocyTechnicznej.pl?

 

W przypadku nieposiadania przez Państwa danych pozwalających na zalogowanie się do CentrumPomocyTechnicznej.pl (te dane przesyłane są przez nas w e-mailu potwierdzającym aktywację Państwa serwera), wystarczy wejść na zakładkę Kontakt na naszej stronie www.netlook.pl, i przy pomocy znajdującego się na tej stronie formularza, przesłać do nas swoje zgłoszenie - nasi pracownicy wkrótce skontaktują się z Państwem, odpowiadając na przesłaną w ten sposób wiadomość.

 


 

Baza wiedzy na temat produktów http://pomoc.netlook.pl

 

Będący w ciągłej rozbudowie portal pomoc.netlook.pl stanowi bazę wiedzy na temat oferowanych przez nas usług. Prezentowane są w nim informacje z zakresu konfiguracji poszczególnych opcji na serwerach internetowych, konfiguracji i obsługi programów służących do komunikacji z serwerem (FTP i e-mail), informacje na temat planów hostingowych oraz porady dotyczące zagadnień z zakresu optymalizacji wykorzystywanych skryptów i usług na serwerach.

 


 

Informacje o zmianach w konfiguracji usług http://konfiguracje.netlook.pl

 

System konfiguracje.netlook.pl prezentuje zagadnienia związane ze zmianami, jakie są wprowadzane w ofercie serwerów wirtualnych PROSCAPE - netlook.pl, a które mogą dotyczyć kwestii technicznego wykorzystywania usług. Przedstawiane tutaj informacje o aktualizacjach oprogramowania na serwerach, planowanych zmianach w konfiguracji są przydatne dla zaawansowanych użytkowników, którzy na swoich kontach wykorzystują profesjonalne aplikacje internetowe.

 


 

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta - INFOLINIA 0-801 000 859  (Pn.-Pt. 800-1800)

 

Każdego dnia, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 1000 do 1800 nasi konsultanci Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta są gotowi do udzielenia Państwu niezbędnych wskazówek i porad z zakresu oferowanych przez nas usług. Nasi pracownicy są profesjonalnie przeszkoleni z zakresu usług internetowych, i w razie potrzeby - służą także Państwu pomocą doradczą w kwestiach wyboru odpowiedniej dla Państwa usługi oraz konfiguracji programów wykorzystywanych przez Państwa do łączenia z naszymi serwerami i domenami.

 

 
 

Infolinia: 0801 000 859 • e-mail:

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2003-2017 PROSCAPE Netlook.pl Hosting